Dragomir Despić, dečko Nevene Brkljač, učesnice hotel “Maldivi” uskoro ulazi da napravi haos među učesnicima “Maldiva”.

Iako se pisalo da je dečko atraktivne učesnice najgledanijeg rijalitija opasan, te da ona ima veliki strah od njega, ništa od toga nije istina. Nevenin dečko Dragomir uskoro će se naći u hotelu Maldivi zajedno sa ostalim učesnicima. On svojim ulaskom najavljuje opšti haos i pometnju među učesnicima, a posebno među učesnicama koje će zavesti sve do jedne.

Svojim ulaskom najavljujem pomeranje granica rialitija mnogo više svađa, seksa i ljubomore. Ja živim rijaliti i mislim da sam prava stvar za tako nešto. Nevena nije htela da me pusti da uđem, baš zbog toga što zna kakav šou pravim i u privatnom životu. Ubeđen sam da će sve devojke pasti na moju pojavu i na moj šarm, jer realno, tamo nemam konkurenciju kada su muški učesnici u pitanju“, kaže Nevenin dečko.

Ona još uvek ne zna da će joj se i on pridružiti u rijalitiju, pa će to biti veliko iznenađenje i za nju samu.
 
Top