1

Ivan Marinković, superfinalista Farme 5, koji je svojom neuzvraćenom ljubavlju prema Sari Trajanović obeležio ovu sezonu rijalitija, kaže da se sa lepom manekenkom još nije video, iako ga ona neprestano zove.

Ljubavni trougao "Ivan Marinković - Sara Trajanović - Andrija Aki Marković" obeležio je petu sezonu rijalitija Farma. Prema mišljenju mnogih, Marinković je tu izvukao najdeblji kraj, jer se navodno Sara samo poigravala sa njegovim osećanjima, i koristila ga dok je bila u "nemilosti" kod svog rijaliti momka Akija. Onog momenta kada je manekenka izašla sa imanja, i videla da je moguće pomirenje sa mladim pevačem, odmah je okrenula leđa bivšem mužu Goce Tržan.

Iako se Ivan nadao da će biti sa Sarom po izlasku sa imanja, to se neće desiti, jer se dotična pomirila sa Akijem, a i to pomirenje su pompezno obznanili u emisiji koja je pratila finale Farme, kada je manekenki u studiju pevač poslao poklon - ogrlicu.

Sinoć, Marinković je sa ostalim superfinalistima gostovao u emisiji "Amidži šou", te nagovestio da je Saru konačno preboleo.

"Ko je Sara, ne sećam se", najpre se našalio Ivan, a potom dodao: "Zvala me je u utorak ceo dan, zvala me je i danas, ali nisam se javio. Još uvek se nisam video sa njom."

Inače, kod Ognjena Amidžića juče su gostovali, pored Marinkovića, i ostali superfinalisti: Jelena Jovanović, Edin Škorić, Romana Panić, Sloba Đurković i pobednica Jelena Golubović. Kasnije, pridržili su im se i Vesna Rivas i Lepi Mića. Na konstataciju voditelja da se dobro pokazao tokom rijalitija, Marinković se složio, rekao da je zadovoljan sobom, i da su mu ljudi, tokom ova dva dana po završetku rijalitija, stalno prilazili, i to samo sa pozitivnim komentarima.

Objavi komentar Blogger

  1. Želim obavijestiti svijet o DR ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. DR ODION je koristio svoju moćnu čaroliju da mi vrati osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, u početku sam mislio da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primam ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati do znanja o DR ODION-u, jer on je Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? vaš partner je raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? ili trebate bilo kakvu pomoć, obratite se danas DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći baš kao i meni. DR ODION. Kontaktirajte ga odmah putem e-maila: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela +2349060503921 kontaktirajte ga odmah i vaši problemi će biti zauvijek riješeni. Hvala vam još jednom DR ODION na vašem izvrsnom radu.

    OdgovoriIzbriši

 
Top