0

Njihova ljubav počela je u rijalitiju „Farma“, a nedelju dana nakon završetka ovog šoua Katarina Grujić i Boris Stamenković zajedno će proslaviti Božić. Njih dvoje su čestitali praznike svim našim čitaocima, a pevačica je otkrila da će biti zadužena za pripremu božićnog ručka.


Kaća za Božić sprema ručak Borisu
Kaća za Božić sprema ručak Borisu | Foto: Nebojša Marković

Šta poručujete čitaocima „Alo!“ za Božić?

KAĆA: Da se vole kao nas dvoje! Želim im i mnogo sreće, zdravlja, i uspeha. Mir Božiji, Hristos se rodi!
BORIS: Da uživaju u svakom trenutku sa voljenom osobom i, naravno, mnogo zdravlja, sreće i ljubavi, a sve ostalo će doći.
Golupčići:  Boris i Kaća
Golupčići: Boris i Kaća | Foto: Nebojša Marković

Kako proslavljate Božić?

KAĆA: Pa ja ću svakako biti sa porodicom. U jednom trenutku će doći i Boris, pa ćemo zajedno uživati i razmeniti poklone, a on će dan posle Božića otići u Francusku.
BORIS: Slavim po starim srpskim običajima. Svakako da ću otići kod Kaće da zajedno uživamo u ručku i druženju sa porodicom.

Ko je u vašoj porodici položajnik?

KAĆA: Moj mali sestrić Lav.
BORIS: U mojoj kući položajnici su prijatelji mog oca.
Nerazdvojni  posle rijalitija

Nerazdvojni posle rijalitija | Foto: Nebojša Marković

Šta najviše volite sa božićne trpeze?
KAĆA: Sve. Ja ću spremati ručak, a na božićnoj trpezi naći će se lovačke šnicle, punjeno pile, razne salatice i slatke kiflice. Sve to znam da napravim.
BORIS: Ja najviše volim slatkiše, tako da ću uživati u Kaćinim kiflicama.

Kaća: Mama pravi česnicu 

Ko u vašoj porodici pravi česnicu?
KAĆA: Pošto ću ja spremiti ručak, mama će biti zadužena za česnicu. Ja ću se samo potruditi da, kada je budemo lomili, izvučem novčić kako bi me sreća pratila cele godine.
BORIS: Ja se ne bavim mnogo božićnom trpezom, moje je samo da ručam, a omiljeni deo mi je svakako kada lomimo kolač i tražimo novčić.

Objavi komentar Blogger

 
Top