0

Ako se po jutru dan poznaje, ova godina biće veoma berićetna za pobednicu „Farme 5“ Jelenu Golubović. Samo nekoliko dana nakon što se verila sa cimerom sa seoskog imanja u Lisoviću Čupom Kalačem i nakon što je osvojila 50.000 evra, rediteljka je ekipu našeg lista ugostila u svom domu, i to pred najradosniji hrišćanski praznik Božić, koji proslavlja sa osobama koje je gotovo svakodnevno pominjala dok je bila na farmi - bakom, majkom, bratom, snajom i bratanicom.

Jelena tvrdi da otkad se završio rijaliti nema ni trenutak odmora jer gotovo svakog dana gostuje u emisijama, trči sa intervjua na slikanje, a pale su i poslovne ponude koje iziskuju sastanke, pa svoje najmilije gotovo da i ne viđa. Ipak, čvrsto je odlučila da Božić provede sa porodicom, a dani ispunjeni darivanjem, srećom i prazničnom atmosferom dobro su došli ovoj rediteljki, koja je u rijalitiju provela puna četiri meseca.



- Hvala bogu, ta rijaliti avantura se završila na najbolji način za mene, a sada želim da svaki slobodan trenutak provedem sa porodicom i mojim Čupom. Svačiju veru poštujem i volim sve praznike, ali Božiću se posebno radujem. Proteklih dana bila sam u Sarajevu, gde sam gostovala u nekoliko „Pinkovih“ emisija, ali sam odlučila da tokom praznika uživam sa porodicom - kaže Jelena.
Golubovićeva odmalena Božić provodi sa porodicom i za nju taj praznik ima poseban značaj.



- I kada sam bila van zemlje, uvek sam se trudila da za Božić budem sa porodicom i da tog dana svi budemo na okupu. Poštujem sve običaje na taj praznik jer to mnogo znači baki Caki i mami Ceci. Ne postoji veća sreća nego kada sa njima proslavljam praznike. Ne petljam se mnogo u meni, za to su zadužene njih dve jer su majstorice u spremanju božićne trpeze.



Ove godine, mama je mesila česnicu, a brat Uroš i ja smo je lomili, ali sam imala više sreće od njega jer sam pronašla novčić! Pare se u poslednje vreme lepe za mene! Ako je verovati predanjima, to znači da ću imati para tokom cele 2014. godine - veselo je prokomentarisala Jelena.



Nakon toga, ona i njena porodica nazdravili su crnim vinom i seli za porodičnu trpezu. Uz obaveznu česnicu, pihtije, supu, sarmu, pečenje i salate, našli su se raznorazni slatki specijaliteti koje je gospođa Svetlana spremila za svoju mezimicu Jelenu. Golubovićeva je, očekivano, vodila glavnu reč za slavskom trpezom, a na kraju posete pozdravila je i naše čitaoce sa: „Mir božji, Hristos se rodi!“

Objavi komentar Blogger

 
Top