0



Novi broj magazina CKM je u prodaji, i to po novoj, sniženoj ceni od 120 dinara. U novom broju možete pročitati intervju koji je dala Anastasija Buđić, kao i pogledati još fotografija ove seksepilne cice – bez cenzure.
CKM: Anastasija, koliko je proteklo vremena otkako smo se poslednji put videli? Šta se sve izdešavalo kod tebe?
Anastasija Buđić: Joj, baš svašta! Putovala sam, snimala nove spotove i pesme s grupom, bila na svetskim takmičenjima, oprobala sam se kao voditeljka, radila reklame… I sve to za tri godine! Kod mene nema odmora. Od kada smo se poslednji put videli, postala sam diplomirani menadžer, a kada se sledeći put budemo sreli, biću na televiziji jer – odmah nakon ovog snimanja idem na ”Farmu”.
CKM: U tom slučaju, danas si imala generalnu probu za život na farmi! Šta misliš, koliko će biti drugačije ovo iskustvo u poređenju s onim u ”Velikom bratu”?
AB: U pitanju su totalno drugačiji formati rialitija. Tamo sam se dobro držala i ušla u finale. Sada, međutim, imam drugi motiv. Želim da razbijem predrasude i pokažem ljudima da žene koje se obnažene ili poluobnažene slikaju za časopise nisu glupe i neobrazovane, te da smo zapravo kulturne, da umemo da se ponašamo – ja znam da kuvam, čistim i zaista nisam isfolirana. Proputovala sam pola sveta i više mi ne predstavlja izazov posećivanje ekskluzivnih mesta. Novi izazov mi je farma, jer – dosad, kao rođena Beograđanka – nisam imala dodirne tačke s ovim načinom života. Sada ću videti od čega sam satkana, koje su moje optimalne granice, a ako uspem tamo da pobedim sebe – najlakše će biti pobediti i druge.
CKM: Iskreno, koliko si puta dosad bila na nekoj farmi?
AB: Nećete verovati, ali prvi put sam na farmi bila i uživo videla kravu – u Bejrutu! Kada sam 2010. godine tamo boravila, jedan dan nam je bio određen za odmor, pa smo otišli na farmu sa trista životinja u okviru jednog meksičkog restorana. Tako da sam prvi put u kontaktu s kravom bila – u Bejrutu!
CKM: Posle današnjeg snimanja na seoskom imanju, misliš li da možeš izdržati čak četiri meseca u sličnom okruženju?
AB: Zaista se ne bojim jer sam veliki borac. Moguće je da ću imati emocionalne krize i da ću plakati, ali može se očekivati i da ću se posvađati s nekim, budući da sam veoma pravična i volim da isterujem pravdu. Smatram da ćemo mi tamo zapravo testirati sebe i otkriti kakvi smo karakteri. Svojoj porodici sam rekla da ako i budem u nekom procepu ili ako budem cuga u jednom momentu, da ne govore narodu da me izbacuje. Ja idem do kraja, do pobede!
CKM: Šta će ti najviše nedostajati u tih 120 dana?
AB: Porodica! Veoma sam vezana za svoju porodicu. Iako smo često razdvojeni, jako smo vezani. Zbog posla kojim se bavim propustila sam i deo svog detinjstva, te se toplo osećam svugde gde imam bar neki kontakt s roditeljima. Na drugom mestu mi je moje kučence, pa telefon i kompjuter. Nedostajaće mi i jedna jako draga osoba…
CKM: Šta ti je najviše smetalo na farmi na kojoj smo danas snimali?
AB: Šta god da mi je smetalo, potrudiću se da savladam to, jer zaista imam veliku želju da naučim što više radova na selu. Želim da više cenim život koji živim, svoju slobodu i – svoje kupatilo! Mislim da ću ga ljubiti kada budem konačno izašla iz rijalitija. Poznajući sebi, tamo ću promeniti vidike u pozitivnom smeru.
CKM: Postoji li neka životinja na seoskom imanju koju ne bi mogla pojesti?
AB: Mislim da ne bih mogla jesti nijednu životinju ako se prethodno s njom ne sprijateljim. To će mi biti jedan od najvećih problema, ali vrlo lako mogu postati vegetretijanac, ako mi nešto kvrcne. Lako se sentimentalno vežem, te ne znam ni kako bih zaklala kokošku.
Ostatak teksta pročitajte u poslednjem izdanju magazina CKM! Cena – samo 120 dinara.
Anastasija1

Objavi komentar Blogger

 
Top