Foto-model Milana Poštić  tvrdi da je bila u vezi sa Šakom Polumentom i da je sa njom pevač varao suprugu.

Bili smo u kombinaciji, on mi je kupio većinu garderobe koju imam, a kada izađem odavde, počeću da živim sa njim, rekla je Milana.





Sa druge strane, Šako kaže da su sve njene reči potpuno izmišljene.

Niti gledam niti ću da komentarišem nešto što nije moj nivo. Jesu li uopšte zdravi ljudi koji gledaju takve stvari i slušaju takve izmišljotine?! Čuo sam da je neka tamo pričala kako joj kupujem garderobu. Porodičan sam čovek, i to svako zna, upravo sam na plaži sa svojim najmilijima. Jedan sam od retkih na estradi koji je uspeo da sačuva najveću svetinju, a to je porodica. Ne znam kome je i zašto u cilju da pokušava da me na tom polju blati. Imam petoro braće i sestru, naučen sam da je familija najbitnija i ako bih nekom kupovao garderobu, to bi bilo njima, kaže pevač.
 
Top