1

Tokom rijalitija “Farma 5”, dogodilo se nekoliko ljubavnih veza, a emotivni status su do sada krili Miki Đuričić i Zumreta Midžić, koji su, kako “Alo!” saznaje, započeli emotivno druženje nakon izlaska sa najpoznatijeg imanja.

Naime, kako nam je ispričao izvor blizak pčelaru iz Kupinova, on je shvatio da osim prijateljstva ništa više ne može da očekuje od Aleksandre Stojković Džidže, u koju se zaljubio na prvi pogled, pa je u realnom svetu sa bivšom članicom “Lokica” započeo druženje, koje je preraslo u nešto više od ispijanja kafe.

- Miki se baš zaljubio u Džidžu, ali je znao da od te priče nema ništa. Kada je izašao iz “Farme”, čuo se sa Zuzi Zu par puta, pričali su o rijalitiju i farmerima koji su u tom momentu još uvek bili na imanju, a onda su se dogovorili da se vide kada ona dođe iz Sarajeva. Iako ona tvrdi suprotno, ona je u Srbiju došla samo zbog Mikija, a on je poželeo da joj bude što lepše, pa je odveo na jedan salaš u Vojvodini.
Tu su večerali, pričali, a onda su otišli u sobu sa džakuzijem, gde su bili sami. Mislim da je tu sve počelo. Oni kriju da su u šemi, ali su ih svi već provalili. Zuzi Zu je sada više u Srbiji nego što je u Sarajevu, a Miki više i ne spominje Džidžu - ispričao nam je izvor blizak Đuričiću.

Kako bismo proverili informaciju, pozvali smo Zumretu i Mikija, ali novopečeni golupčići se nisu javili do zaključenja broja.

Objavi komentar Blogger

  1. Želim obavijestiti svijet o DR ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. DR ODION je koristio svoju moćnu čaroliju da mi vrati osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, u početku sam mislio da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primam ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati do znanja o DR ODION-u, jer on je Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? vaš partner je raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? ili trebate bilo kakvu pomoć, obratite se danas DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći baš kao i meni. DR ODION. Kontaktirajte ga odmah putem e-maila: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela +2349060503921 kontaktirajte ga odmah i vaši problemi će biti zauvijek riješeni. Hvala vam još jednom DR ODION na vašem izvrsnom radu.

    OdgovoriIzbriši

 
Top