0



Edin Škorić prekuče je na Farmi proslavio Aranđelovdan, te je tom prilikom dobio pismo od svoje porodice. Iako mu se obradovao, zabrinuo se što njegovi ni reč nisu rekli o Jeleni Jovanović.

Ovo je već drugo pismo koje je Edin dobio od svoje porodice, a da u njemu ni pomena o njegovoj devojci Jeleni Jovanovic! Naime, prvo pismo dobio je pre nekoliko dana, kada su svi farmeri dobili vesti od svojih porodica, a drugo juče, kada je na imanju proslavljao svoju slavu. Međurim, ni u jednom ni u drugom njegovi nisu pomenuli Jelenu, što su svi primetili, a Edina počelo da zabrinjava.

"Primetio sam da u pismu koju su mi moji poslali, oba puta, nije bilo pomena o Jeleni. Bili su vrlo škrti na rečima. To me pomalo brine", kazao je bivši odbojkaš.

Jelena je kasnije u intervjuu prokomentarisala da razume zašto je Edinova porodica nije pomenula. "Znam pravi razlog zašto me niko nije pomenuo u pismu, razumem ih i ne krivim", rekla je ona, ali nije objasnila i koji je to "pravi razlog".

Objavi komentar Blogger

 
Top