1





Iako se Nazif Gljiva devedesetih godina junačio pesmama „Džihadom se Bosna brani“, „Kosovo, Sandžak i Bosna“, „Zelenu beretku šijem“ i tako objasnio kakav je islamski fanatik, njegov bivši prijatelj sa kojim je već godinama u sukobu Šerif Konjević, tvrdi da je poznati tekstopisac i kompozitor obična budala i da nije bio dovoljno zanimljiv u rijalitiju „Farma“!

- Suvišno je trošiti reči na takvog čoveka i ne bih ja to da komentarišem. Ružno je uopšte što je bio ubačen u tu „Farmu“ i ne znam šta će im on tamo. Suvišno je pričati o tom čoveku - rekao nam je Konjević.

- Mi smo slobodni umetnici i ja mogu da j**em majku kome hoću, pa tako i meni drugi. Svašta sam pevao i stojim iza svega. Nikada nisam pevao protiv Srba, koje volim već protiv pojedinaca. Svako ko me osudi za to, pitam tog majmuna: „Ko je ubio mog rođenog brata?“. Ne mogu ja pljuvati po Srbima koji me vole, a šta je bilo u ratu, bilo je. Ja se ne stidim svoje veroispovesti i veliki sam vernik i imam ljudskosti, a Nazif uopšte nije vernik. O tom čoveku ne želim da pričam, a ima svašta da se kaže. Samo neka me ne spominje, to mu je najpametnije. Ja sam zvezda i imam popularnost na koju sam ponosan - dodao je Šerif  Konjević.




Kada smo Šerifu spomenuli da je lepi Mića spomenuo da je i on bio taj koji je pevao patriotske pesme za svoj narod, te da ga je vredjao na farmi ,Konjević je osuo paljbu po njemu.

- Konobarima, šibicarima i kriminalcima nekakvim ne dozvoljavam da me spominju. Taj što ste ga spomenuli, što je POBEGAO iz Sarajeva....
- Vidio sam da je pobegao i kad sam ja bio tamo , toliko o njemu !

Da se podsetimo patriotskih pesama koje su pevali Šerif i Mića u čijoj se pesmi već u drugom stihu "S TURCIMA SE RATOVATI MORA" , pojavljuje nešto zbog čeha je isti danas izbačen sa farme.


Objavi komentar Blogger

  1. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubio nadu da ću svoju ženu vratiti, a ona mi ga vratila. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a ona je ostavila slomljeno srce, a ja sam bio jadan. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da je ponovno pridobije i bezuspješno. Obnovio je ljubav i povezanost između mene i moje supruge i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Ja i moja supruga, Vladamir Modrić, izražavamo zahvalnost DR ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. email: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp/Viber: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši

 
Top