0



Mislim da ste svi vi muškarci jako zagoreli.
Mesec dana bez seksa.
Još tu „Afrička šljiva“, znači kraj!
 Žene manje-više vidim, osećam prepoznajem po gestovima po ponašanju.
Znači, najbolji lek za sve je ljubav, vođenje ljubavi.
Ništa mi ne radimo što ne rade drugi.
Samo mene izuzmite jer ja imam upalu pluća.
Ja sam pod terapijom i ja sam pošteđena još deset dana.
Posle ne garantujem, odgovorila je Zorica Marković u duhovitom maniru muzičaru Marku Vanilli na njegovo pitanje kako da učine „Farmu“ zabavnijom.
Maneken Boris Stamenković je nakon ovih Zoričinih reči rekao da bi od farmerki na imanju najradije želeo da ima seks sa Katarinom Grujić, dok je Jelena Jovanović rekla da kod nje ne može da dođe do seksa sa nekom osobom ako se pre toga ne zaljubi u nekog.

Objavi komentar Blogger

 
Top