0

Nela Bijanić, prvi farmer koji je napustio imanje, za novog gazdu postavila je Zoricu Marković.

Iako je posle izlaska izjavila da joj je upravo folkerka namestila da bude sluga i da je zato prva napustila rijaliti, ona se opredelila za Zoričino iskustvo.

"Novi gazda je Zorica Marković. Žena koja je iskusna i upoznata sa svim stvarima na imanju", poručila je Nela u pismu, a Zorica je bila veoma iznenađena izborom.

"Nela, ti mene mnogo mrziš jer uloga gazde je najgora uloga. Baš sam se lepo družila i sad je kraj s tim. Ja ne volim te titule, naređenje i diktaturu, ali gazda je spona između zadruge i farmera. Možete da me mrzite i da mi se svetite posle, ali moraćete da radite. Tražiću dlaku u jajetu da bi živeli u čistom i da imamo šta da jedemo", odmah je Zorica uzela sve konce u svoje ruke.

Zorica je za svoje pomagače izabrala Marka i Suzanu, koji će organizovati ljude na imaju da bi se radilo. Zorica Marković je potom raspravljala sa Jelenom Golubović, koju je nazvala zaljubljenom i poručila joj da mora da radi i da neće više zabušavati i tako iritirati druge ukućane.

"Ja sam pošteđena i to je tajna. Ne mogu da radim teške stvari", branila se Jelena, da bi je gazdarica prekinula i rekla da će morati da radi pa makar nju diskvalifikovali.

"Jelena, nemoj da pričaš jer mene to ne interesuje. Ima da me slušaš jer sam ja gazda i moraćeš da radiš pa makar mene diskvalifikovali", odlučno je rekla Zorica i poručila ostalim ženama na imanju da će ona da se pozabavi s njom i da se više ne svađaju zbog toga.

Objavi komentar Blogger

 
Top