0

Čupo Kalač i Suzana Perović opasno su se posvađali i to sve zbog ulja!
Naime, Suzana je prišla Čupi jer je načula da je sakrio ulje i pitala ga kako onda da peče kolač.
Čupo je odmah skočio na nju i počeo da je vređa, te su se raspravljali nekih pola sata.





- Šta me to pitaš, ja pečem kako hoću. Marš tamo, ofarbana kravetino! – dreknuo je Čupo na Suzanu, da bi ona pokušala da smiri situaciju, rekavši da se samo interesuje.
- Ma beži tamo, seljančuro, sereš tamo iza WC-a ceo dan da štekam ulje, pa si došla da me ispituješ! Mene si došla da napadaš! – rekao je Čupo, a onda mu je Perovićeva uzvratila.
- Je l’ ja tebe vređam, lepo sam te ispitala, čoveče! Sram te bilo, bezobrazniče, brđaninu jedan nevaspitani!
- Prosuo sam ulje i baš me briga, nemoj ti da me ispituješ, kravetino jedna – nastavio je Čupo s vređanjem, na šta je Suzana samo otišla.

Objavi komentar Blogger

 
Top