Nišlijka pevača i njegovu porodicu proganja godinama, ali ne može da ode u zatvor, jer ima potvrdu da nije psihički zdrava.

Zvezda reality show-a „Maldivi“ Miljana Kulić godinama unazad maltretira zvezdu „Granda“ Mišela Gvozdenovića.
Iako je mnogo pta prijavljivao policiji, oni ne mogu da je kazne zatvorom, jer ima potvrdu lekara da nije psihički zdrava.
Pevač se boji da će jednom i on poludeti, jer više ne može da izdrži njenu torturu.
- Ona me psihički urniše već pet godina i počinjem da se pitam ima li tome kraja i da li iko od nadležnih u Srbiji može da joj stane na put?! Na desetine prijava protiv nje sam podneo, sto puta je prijavljivao policiji i svako suđenje se završilo tako što kažu da ona ima papir da psihički nije zdrava. Da li bi trebalo da ubije da bi je zatvorili - pitao se Mišel i otkriva da je Miljana sve u stanju da uradi:
- Roditelji mi iz Holandije dođu na mesec i po u Čačak, a ona ih dočeka i isprati pred kapijom, gde stalno stoji. Majku mi je dva puta udarila. Slala mi je vatrogasce i hitnu pomoć na adresu, bacala petarde, napravila poplavu u dvorištu i mazala psa ko zna čime, pa je uginuo. Čitavu noć se vozi taksijem oko kuće i u pet ujutro počne da viče: Cigani, izlazite! Je.acu vam mater. K.rve jedne". Sramota me je od komšija. Meni je žao što je bolesna, ali mi je žao kroz šta moja porodica prolazi godinama - nemoćan je pevač.
Više puta je pokušao da reši problem sa Miljanom, ali bezuspešno.
- Nekoliko puta sam joj se javio da problem na lep način razgovaramo i da je pitam zašto to radi, a ona kaže: "Ja sma bolesna, opsednita sam sa tobom". Pokušao sam i sa njenim roditeljima da pričam i oni se izvlače da je bolesna i da moram da je trpim. Jednom su mi svi bili ispred kuće i za to postoji prijava u policiji. Nekoliko puta me je gađala štiklama na nastupima i vređala ispred bine - ogorčen je pevač.
- Policija, sudije i tužioci kažu da je dijagnoza štiti od zatvora. Na kraju ću i ja da poludim od svega toga - rekao je Gvozdenović.
 
Top