0
Nakon tabele koja je prikazala koga gledaoci žele da izbace Zmaj je imao 39% glasova i time postao NOMINOVAN od strane gledalaca.

Dušan je to prokomentarisao ovako:

Sada imamo 39% da izadje a juče smo imali 50,2% da ostane. Ja sada razmišljam da svako ima ljude koji ga vole i ne, ali neminovno je da će Ilija koji je nominovan  imati 50% a možda i više procenata da opet ostane.

Tako da Ilija, ja od vas puno učim,ali vi ste odabrali ESTRADU,. Hoćete da budete pevač,glumac i šou majstor a ne domaćin. I tu je jedino moje razočarenje.

Ja sam od vas očekivao i rekao sam Ilija je pre svega Ilija DOMAĆIN, ali Ilija je odabrao da bude Ilija ZMAJ.

Ali ja nemam ništa protiv toga , to je izbor svakog čoveka.

Mislim, Ilija da vas vode na tanak led. Početi u 55 godini da se bavi šou biznisom je opasan teren,ali ja vam želim svu sreću, koračajte hrabro kao što umete, nemojte da se predajete kao što niste.
Idite ka vrhu preko trnja do zvezda.Ja vama želim holivudsku karijeru, da vam i LA bude pod nogama.

Ali domaćin biti nećete sigurno.


Objavi komentar Blogger

 
Top