0
Deset polufinalista se večeras predstavilo, a vi ste svojim glasovima odlučili da takmičenje napuste Marian Tirvi, Petar Nisić, Gorana Babić i Marina Stefanović.

Pojedinačno predstavljanje ide obrnutim redom, pa se prvi predstavlja kandidat broj 10 Petar Nisić.

Petar Nisić se predstavio pesmom Da me nije, Željka Samardžica. Evo kako je žiri ocenio ovog kandidata i dodelio mu ukupno 171 glas.
Neću da obrazlažem ništa posebno. Za žurku pevanja imaš 9 a za ovo pevanje imaš 10. Za scenski pokret 4 i za stajling si dobio 5, rekla je Ana Bekuta, što je ukupno 28 bodova.
Ja sam dao apsolutno iste ocene kao i Ana iako nismo prepisivali, rekao je Bosanac i Petar je i od njega dobio 28 bodova.
Scenski nastup 4, stajling 5 i dve desetke, rekla je Snežana.
Željkova pesma je čista 10. Žurka malo lošije od ovoga, ali sam ti dao 9. Stajling je 4 jer ne volim te iscepane pantalone. Nastup je 5 zbog skromnog ponašanja, rekao je Šaban.
Ti si svoj pravi senzibilitet otkrio u pesmi Da me nije, izneo si svoju dušu na površinu i 10 za to. Za nastup ti dajem 5, za stajling 5 i za žurku jaka 9, rekao je Keba.
Petre, već sam te toliko puta hvalio ali ne bih da se ponavljam. Žurka 10, Željko Samardžić 10 plus, stajling 5 i nastup 4, rekao je Aca Lukas.

Marina Stefanović  predstavila se sa pesmom Suze za kraj, Danice Krstić.
Evo kako je žiri glasao za Marinu koja je ukupno dobila 176 poena.
Kuku meni, Marina, jedna od najboljih interpretacija koje sam čuo ovde a i šire odavde. daću ti 29 poena, jedino ću ti za stajling dati 4, rekao je Aca.
Za nastup čista 5, stajling čista 4 i dve 10 za divno pevanje, rekao je Keba.
Ova pesma koju si sad otpevala je nešto što odavno nisam čuo lepše. Ti to radiš maestralno. Međutim, ona prva pesma me nije baš oduševila ali je i to bilo ok, tu imaš 9 a za ovu 10. I dve petice, rekao je Šaban.
29 poena samo zbog žurke, sve ostalo maksimalno, rekla je Snežana.
Ti si jedini profesionalac među ovim amaterima. Prva pesma je fantastična, dajem 10. Za drugu pesmu nema šta da ti se kaže, 10. Što se tiče stajlinga, šta god da obučeš ti si predivna. 30 poena, rekao je Bosanac.
Marina, ti si ovde pevala najraznovrsniji repertoar. Žurka čista 10, ovo sada 10, stajling i nastup dve petice, rekla je Ana.

Gorana Babić predstavila se sa pesmom Ostrvo tuge, Selme Bajrami.
Evo kako je žiri glasao i Gorani dodelio ukupno 168 poena.
Ja sam svoje komentare već davao. Moja ocena je 29, samo za prvu pesmu 9, rekao je Aca Lukas.
Za nastup 5, stajling 5, 10 za ovu pesmu i za Crveni ruž jaka 9, rekao je Keba.
Stajling 5, nastup 5, žurka 8, ova pesma čista 10, rekao je Šaban.
Ne znam zašto je taj Crveni ruž& bio toliko drugačiji od ove pesme. Ja sam ti dala 5,5,8,10, isto kao Šaban&, rekla je Snežana.
Ti si današnjim nastupom prva zvezda Granda. Tvoja aktivnost u žurci, igranje, pomaganje kolegama je jedan nenametljiva nametljivost. Lepa si, lepo si se skockala i obukla, sve si držala pod kontrolom. Prva pesma 8, ova je 9 jaka i dve 5, rekao je Bosanac.
Ko od koga ovde prepisuje. 5,5,9,8, rekla je Ana Bekuta.

Marian Tirvi predstavio se sa pesmom Čerge Zlatka Pejakovića.
Evo kako je žiri glasao i Marianu dao 173 glasa.
Poznato je od samog početka da odlično vladaš scenom, zato 5. Stajling takođe 5, ali sa pesmom Čerge nisam zadovoljna i daću ti 9. Za pesmu na žurci čista 10, glasala je Ana.
Za stajling ti dajem 5, scenski nastup mršava 5, pesma na žurci 10 kao kuća. A što se tiče Zlatka 8, rekao je Bosanac.
Za tebe svakako nema zime jer ti si po meni rođena zvezda. Imas dve 5, žurka 10 i druga pesma 9, rekla je Snežana.
Žurka 10, Čerge 9 i po dve petice, glasao je Šaban.
Ti si upravo bio lek za moju dušu. Nezavisno kako ćeš proći na ovom takmičenju, sigurno ćeš biti velika zvezda. Dao sam ti 10 za žurku. 5 za nastup, stajling 5 i za solo pesmu 8, glasao je Keba.
Ti si već zvezda, genije, fenomenalan. Stajling 5, žurka 10, scenski nastup 5, Čerge 10, rekao je Aca Lukas.

Objavi komentar Blogger

 
Top