0
Kao sedmi se predstavio Harun Mehmedagić pesmom Kao moja mati, Zdravka Čolića.

Evo kako je žiri glasao za Haruna i dodelio mu ukupno 178 poena.

Evo još se ježim od tvoje interpretacije i ove pesme. Prosušio si dušu u ovom momentu, 10 za ovo. 5 za stajling, 5 za scensko i 9 za žurku, rekla je Ana.




Ti si pokazao šta znači dinamika, tekst, kako se peva 10 za ovo, za pesmu tokom žurke je mršava 10, stajling i scenski nastuo neka budu dve petice, rekao je Bosanac.

Harune, ubio si nas! Toliko si dobro pevao da sam zaboravila kako je bilo prethodno, 30 poena imaš od mene, rekla je Snežana.

Ja sam slušao i žurku i sve i tu je sve bila mrtva trka. Međutim, ti si mi tu bio izvanredan. Tu sam ti dao 10, za ostalo sam ti dao još 20, znači 30 ukupno, rekao je Šaban.

Ne bih da se ponavljam, sve si nas oduševio. Naravno, 10. Za nastup 5, stajling 5, samo za žurku poen manje, tu 9, rekao je Keba.

Da te ne hvalim, bio si super. Od mene 30 poena, rekao je Aca Lukas.

Njegov solo nastup možete pogledati na 1:48:38

Objavi komentar Blogger

 
Top