1

Marijana Leontijević je u iskrenom razgovoru za portal Scandal.rs objasnila da je najveća alapača na imanju u Lisoviću bio Ivan Marinković, i da nije znala da je zaljubljen u nju.

Objasnila je i šta je radila u hotelu sa Edinom i kako je prošla svađa sa Jelenom Jovanović. Takođe, Marijana je priznala da nikada neće pozvati Borisa i Kaću, ali i da je njen bivši dečko Boris bio najveći protivnik rijalitija.


Objavi komentar Blogger

  1. Pozdrav svima! Sretna sam što mogu podijeliti moje divno iskustvo o DR ODION-u. On je moćan vračar čarolije iz zapadne Afrike. Pomogao mi je da prebacim ljubavnu čaroliju koja mi je vratila ljubavnika za 48 sati, baš kao što je i obećao da je čovjek njegovih riječi i ja toliko vjerujem u njega i usmjerio sam mnoge svoje prijatelje prema njemu i oni uvijek dobivaju dobar rezultat koji traže ako vam treba njegova pomoć kontaktirajte ovog moćnog kalužera za čaroliju zvanog DR ODION kontaktirajte ga putem svoje e-pošte (drodion60@yandex.com) ili ga možete i pročitati na +2349060503921.

    OdgovoriIzbriši

 
Top