1

Dok su čekale da im se u studiju pridruži i druga po redu večeras izbačena Zorica Marković, Sara Trajanović i Vesna Rivas komentarisale su najaktuelniji par u rijalitju - Edina Škorića i Jelenu Jovanović.

"Edin je jednom rekao - Kada bi mi neko tražio da definišem odnos Sare i Ivana, ja bih rekao pucajte mi u glavu! E, to ja sada kažem za njih dvoje", kazala je Sara Trajanović i dodala da joj više ništa nije jasno po pitanju odnosa Edina Škorića i Jelene Jovanović.

S druge strane, Vesna Rivas se nije ustezala da komentariše. "Ja njih vidim, a zapravo ih ne vidim. Meni je Jelena previše hladna... prosto joj ne verujem... niti u tu emociju, niti u tu navodnu ljubav", kazala je Rivasova, i nastavila. "Ona je puna negativne energije, mrtva energija... i poslednja tri dana neartikulisano izbacuje tu energiju iz sebe. Zato je i nastala sad ova drama u njihovoj vezi", zaključila je pevačica.

Situaciju kada je Edinu Škoriću pozlilo, pa je morala i lekarska ekipa da reaguje, Rivasova je prokomentarisala: "Njemu treba postaviti to pitanje! Otkud je nastala ta psihoza i presija... to je zato što ne mogu oni tako doveka... samo potreba, nigde ljubavi. A opet bi da izađu napolje kao samostalne jedinke, a da ih ne optuže! Na Farmi niko ne veruje u tu njihovu ljubav", zaključila je Vesna Rivas.

Objavi komentar Blogger

  1. Želim obavijestiti svijet o DR ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. DR ODION je koristio svoju moćnu čaroliju da mi vrati osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, u početku sam mislio da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primam ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati do znanja o DR ODION-u, jer on je Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? vaš partner je raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? ili trebate bilo kakvu pomoć, obratite se danas DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći baš kao i meni. DR ODION. Kontaktirajte ga odmah putem e-maila: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela +2349060503921 kontaktirajte ga odmah i vaši problemi će biti zauvijek riješeni. Hvala vam još jednom DR ODION na vašem izvrsnom radu.

    OdgovoriIzbriši

 
Top