0

Farmeri su današnje popodne iskoristili i za prepirku ko je poznat, a ko nije, pa su se potkačili Ivan i Vajs, a potom Vajs i Žare Berber.

Ivan i Vajs su se raspravljali ko je sa "imenom" došao na Farmu, pa je Vajs konstatovao da Marinković nije ništa drugo do "bivši muž", i da u suprotnom za njega ne bi ni čuo. Ivan mu je odgovorio da je on ponosan na svoju "životnu ulogu", te da je i na konto toga što je bivši muž Goce Tržan dao više intervjua nego denser. "Ja nikada nisam zvao novinare, već su oni mene tražili", ponosno je zaključio Ivan.

Potom su se zakačili Žare i Vajs. Denser je voditelja prozvao na račun toga "kako je on ovde došao da podj**ava", a ubrzo se otkrilo da je Vajsu zasmetalo to što je Žare njegovu pesmu o Marijani nazvao "cirkusom", iako mu je u prvi mah rekao kako mu se pesma dopala. "Kad sam prvi put rekao da je pesma dobra, ja sam se šalio, bilo mi je zanimljivo da se našalim na taj način", objasnio je Žare, i dodao da je Vajsova pesma zapravo budalaština. "Pesma ti je cirkus! Mene bi bilo sramota da sa 40 godina tako nešto napišem, i još ustanem da odrepujem", surovo je kazao Žare. "Ti si ovde došao da podje**vaš, pošto nemaš ime", uzvratio mu je denser.

Objavi komentar Blogger

 
Top