0


Bivša farmerka Aleksandra Džidža Stojković još uvek se privikava na uslove života van farme, a u intervjuu za „Alo!“ otkriva svoja seksualna iskustva. Pored toga što ne krije da je kasno izgubila nevinost, Džidža kaže da bi volela da u svom krevetu vidi svetsku zvezdu Džastina Timberlejka.










- Nisam razmišljala sa kojom poznatom ličnošću bih to mogla da uradim. Ali, smatram da je Džastin Timberlejk pravi muškarac. Mislim da je odličan u krevetu - izjavila je Stojkovićeva, koja kaže da nije žurila da stupi u seksualne odnose.

- Prvi seks pamtim kao lepo iskustvo. Ja sam kasno izgubila nevinost. To nisu bile godine za koje se to očekuje, nego je bilo kasnije. Bilo je komično, ali lepo - iskrena je bila Džidža, koja je na pitanje koja joj je omiljena poza odgovorila kratko.

- Nemam baš omiljenu pozu, sve zavisi od situacije i muškarca. Ko to ne zna da radi kako treba, onda tražiš poze koje odgovaraju - kaže Aleksandra, koja ne krije da je pomalo stidljiva kada je seks u pitanju, pa tako nije imala priliku da ga upražnjava na neobičnim mestima.

- Nemam neko najneobičnije mesto na kojem sam imala seks. Nisam nešto eksperimentisala po tom pitanju, ali moram reći da sam pomalo stidljiva kada dođe do toga. Ali, klasika je uvek dobar izbor - izjavila je pevačica i dodala da ne podržava seks za jednu noć.

- Nikada nisam imala seks za jednu noć. Zaista ne razumem nešto takvo. Uopšte nisam pristalica toga - rekla je mlada pevačica i opisala kako izgleda njen idealni muškarac.

- Moja idealni muškarac mora da bude inteligentan, da imamo zajedničke teme pre svega kada je umetnost, odnosno muzika u pitanju, da je druželjubiv, jer su takvi i moji prijatelji, ne treba mi tutamuta i, naravno, da je pažljiv. Što se tiče fizičkog izgleda, da bude visok i krupniji, a da li je plavokos ili crnokos, to mi nije bitno - otkrila je Aleksandra Stojković.

Objavi komentar Blogger

 
Top